sobota, 4 kwietnia 2015

Książki nie gryzą

Książki które są ciekawe zachęcaja nas do czytania. Nie możemy się od nich oderwać, ale są też takie które zniechęcają nas do siebie. Jednymi z nich są u większości osób książki narzucane typu lektury. Na ten temat za tydzień, a dziś o tym że książki potrafią nas zaciekawić. Mieliście kiedyś taką sytuację, że nie możecie przestać czytać? Jeżeli tak to wiecie o czym piszę :). Najczęściej zdarza się to wtedy gdy zapoczątkujemy ciąg pełen wydarzeń. Np. Czytasz czytasz i nagle akcja się rozwija w coś pięknego. W tym momencie tak nas ciągnie do czytania dalej, że poprostu nie możemy odmówić. Miałam taką sytuację, która była około rok temu. Czytałam książkę, przedostatnią część. Bardzo mnie zaciekawiła, ale musiałam iść a było bardzo późno. Gdy wróciłam chciałam dalej czytac. Byłam strasznie podekscytowana co będzie dalej. Niestety było tak późno, że kazano mi już się kłaść. Moje oczy też odmawiały posłuszeństwa. No ale cóż XDD. Wracając do tematu. Niektóre książki "połykają" w całości a inne odrzucają. ;D
Nie należy się ich bać, bo książki to rzecz piękna. One naprawde nie gryzą. Jeżeli ktoś nie lubi czytać jego problem, ale książki naprawde są potrzebne w życiu. Dzięki nim rozwijany wyobraźnię, słownictwo i nie tylko. Nie będę pisać więcej, bo przechodze już do innych tematów, które chciałabym kiedyś poruszyć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz